Monday, March 12, 2012

B - BigHugeLabs

Veliki sam ljubitelj fotografije, vizualni tip kao i mnogi učenici, te često upotrebljavam slike u nastavi:
- za obradu ili ponavljanje vokabulara ili gramatike,
- za poticanje diskusije na određenu temu,
- kao dopunu ili ilustraciju uz zadatak za pisanje.

Fotografije često pohranim na Flickr, sviđa mi se način kako ih mogu organizirati u albume i odrediti kako i koliko dopuštam da se drugi njima koriste. Dijelim ih u grupama i uživam u lijepim fotografijama drugih članova mojih grupa.

Posebno me veseli obrada fotografija uz pomoć BigHugeLabs. Moje omiljene mogućnosti koje taj alat pruža mogu se iskoristiti u nastavi. Neke su vrlo učinkovite u nastavi jezika iako uopće nemaju tekst:

1Mosaic Maker Određeni broj fotografija se slažu u mozaik, a moguće je unaprijed odabrati broj, raspored fotografija i boju pozadine. Dobivena mozaik fotografija se lako, pomoću koda ugrađuje na neku mrežnu stranicu, a kao i svaki mozaik izvrsno pomaže pričati priču.

mosaic7bebddd43d3059559c7688e7c5ca34d0cf04fdc3

2 Jigsaw Kad se uploada fotografija, odredi se dio na kojem će puzzle biti rasut, što daje poseban dojam svakoj slici. Može potaknuti na razgovor ili ilustrirati pisani rad.

jigsaw23647d718f07687bcbb6bfa36eb29e02c302fc8f

3 Hockneyizer Možemo birati broj okvira i pozadinu. Pažljivim odabirom dobivamo predložak za lekcije vrlo atraktivnog izgleda, a zbog na prvi pogled nepregledne cjeline zahvalne su i za pitanja i odgovore ili pretpostavke.
hockney300c5aba2eba931111f33e9ec300850692965e5f

4 Framer Stavlja fotografiju u okvir. Možemo, na primjer, pejzaž koji smo mi snimili pretvoriti u poštansku marku.

frame54b385e6f04d34de478d6639ea2e26119a2e9036

Ako vam se sviđaju ovake obrađene fotografije, čekajte dok vidite kako uz pomoć BigHugeLabs dodajemo fotografijama i jezični sadržaj. Nastavak slijedi...

No comments:

Post a Comment